Besökare

30 nov. 2015

LBD500 v.49 - lägenheten=Saras Verkstadskaos.




Ett kaos har skapats, hela lägenheten skulle kunna byta namn till Saras verkstadskaos. Jag har börjat samla på allt, det tycker min sambo är mindre roligt, citat: "jag börjar känna mig lite instängd av allt bröte som ligger överallt".. Det skulle kunna vara en gestaltning av mina tankar, just nu är det lite rörigt, vad gör jag egentligen och vad ska jag med allt till. Det är verkligen bra tid för handledning idag, mån v.49. För just nu bara gör jag, och det blir mer och mer ting och saker av allt material. Ser fram emot handledning och respons på allt jag gör. 

Den vänstra nedersta bilden är en stor boll/klump av plast. Jag funderar på att ha med den som en känsla för något stort, tungt, otympligt, instängt och svårt att forma men möjligheten finns. Känslan av att starta, sätta igång med något som känns svårt och jobbigt. Som ett motståndsmoln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar